Neem contact op met Kevin om het project of veiligheidstraining te bespreken.
Praktisch
Docenten uit de praktijk
Veilig gevoel
Winkeldiefstal terugdringen door medewerkers
Medewerkers kunnen er door hun wijze van communiceren en alertheid veel aan doen om de kans op (winkel) diefstal te beperken. Bovendien wordt er van hen verwacht dat zij bij de constatering van en diefstal, op een veilige wijze, optreden, zodat de daders weten dat de pakkans aanzienlijk is. Als resultaat hiervan worden uw derving cijfers terug gedrongen.
Rechts- en wetskennis, inclusief aanhouden
Tijdens de winkel diefstal training leert de cursist de wettelijke regels die van toepassing zijn. Denk hierbij aan een winkelontzegging, het invullen van een aanhoudingsformulier en aanhouding na winkel diefstal. De winkel diefstal training is op de eerste plaats geschikt voor medewerkers die de taak hebben om personen binnen de organisatie na een strafbaar feit op heterdaad aan te houden.
Vaardigheden aanleren of aanscherpen
De winkel diefstal training is gerelateerd aan een specifiek thema en bedoeld om bepaalde vaardigheden effectief aan te leren of aan te scherpen. De training wordt gegeven door instructeurs met jarenlange ervaring in de praktijk. De instructeurs voldoen aan alle wettelijke eisen en hebben hun professionaliteit in de praktijk bewezen. De winkeldiefstel training sluit aan op het beleid en identiteit van de organisatie waarvoor ze aan de slag gaan. Bovenal is maatwerk het motto binnen de winkel diefstal training.
Diefstal door eigen medewerkers
National Safety Security Group kan deze vorm van diefstal terug dringen middels onze visitatie diensten. Door onze visitatie diensten in te zetten neemt de kans op diefstal sterk af, immers medewerkers weten dat de kans bestaat dat men gevisiteerd wordt. Tenslotte hebben visitatie diensten een grote preventieve werking. Als gevolg daarvan worden de derving cijfers terug gedrongen. Wij helpen u graag met een personeel – uitgangscontrole.
U kunt voor een langere periode gebruikmaken van onze veelzijdige beveiligingsdiensten of veiligheidstrainingen, maar ook eenmalig met ons samenwerken. We zijn gespecialiseerd in de veiligheid, gezondheid van de mens in en rondom gebouwen, evenementen, installaties, materialen en middelen.
Voor korte of lange termijn winkel beveiliger(s) inzetten
Ervaren winkelbeveiligers van National Safety Security Group kunnen als geen ander preventief toezicht houden in uw winkel of winkelcentrum. Van de aanwezigheid van winkel beveiliger(s) gaat een grote preventieve werking uit. Onze winkelbeveiliger(s) zijn in de eerste plaats het aanspreekpunt voor winkelend publiek, winkeliers en of overige huurders. Aan de andere kant voorziet u in een veilig winkel klimaat voor medewerkers en klanten.
Jarenlange ervaring in winkelbeveiliging
Pp het gebied van winkelbeveiliging – winkelsurveillance hebben we bovendien een goede staat van dienst opgebouwd met vele vaste en tevreden klanten. Onze werkwijze wordt door onze klanten als zeer gastvrij, gastgericht en doeltreffend ervaren. De winkelsurveillance is gericht op het voorkomen van winkeldiefstal en / of andere onregelmatigheid en overlast. Winkeldiefstal, vernieling, bedreiging, een snelle greep in de kassa, agressief gedrag van klanten, overvallen; het staat niet allemaal in de krant, maar het komt vaker voor dan menigeen denkt.
Beroepsweerbaarheid agressieve personen
National Safety Security Group geeft in haar beroepsweerbaarheid trainingen vaardigheden waarmee u leert omgaan met agressieve personen; Alles wat je vlak voor, tijdens of na een incident in kunt zetten om deze zo veilig mogelijk te doorstaan. Daarbij maken wij onderscheid in verbale, materiële en fysieke agressie; in de praktijk en tijdens trainingen zal er vaak een combinatie van deze vormen behandelt worden. Om deze reden worden medewerkers weerbaarder.
Doelgroep diefstal training
Alle bedrijven die de kans lopen te maken te krijgen met diefstal. De deelnemers voelen zich veiliger en weerbaarder. Ze kunnen vervolgens door middel van hun houding agressie voorkomen. Ze hebben tenslotte handvaten voor het omgaan met lastig tot agressief gedrag van klanten. Als gevolg hebben medewerkers kennis over hoe te handelen bij diefstal. Naast theorie staat oefenen en ervaren centraal tijdens de winkel diefstal training. Door middel van fysieke oefeningen en rollenspellen krijgen de deelnemers inzicht in hun eigen manieren van reageren op agressie en het effect hiervan op een ander. Hiervoor wordt onder andere gewerkt met een trainingsacteur onder die omstandigheden. Als gevolg daarvan voelen deelnemers zich veiliger en hoe dan ook veiliger.
- Verschillende vormen van agressie
- Hoe je houding kan bijdragen in het voorkomen van agressie
- Hoe agressie te verminderen(de-escalatietechnieken)
- Omgaan met lastige klanten
- Fysieke veiligheid van de medewerkers
- Hoe te handelen bij winkeldiefstal
- Weerbaarheid vergroten van de medewerkers
- Omgaan met eigen stressreactie
Naast deze onderwerpen is er ruimte voor het inbrengen van eigen casussen en ervaringen. In een oriënterend gesprek met een instelling of bedrijf bekijken we wat het doel van de training moet zijn. Wat is de achtergrond van de vraag en wat moet er bereikt worden? Op basis van het eerste gesprek maken we een voorstel met offerte. Zoals eerder vermeld met maatwerk voor uw organisatie.
Winkeldiefstal training volgen? U bent bij ons aan het juiste adres!